Betpasgiris.vip restbetgiris.co betpastakip.com restbet.com betpas.com restbettakip.com güvenilir casino siteleri casino siteleri canlı casino siteleri deneme bonusu veren siteler

sporgüncel spor haberlerifenerbahçegalatasaraybeşiktaştrabzonspor
DOLAR
46,2995
EURO
53,7427
ALTIN
6.459,34
BIST
14.499,44
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
27°C
İstanbul
27°C
Az Bulutlu
Çarşamba Az Bulutlu
26°C
Perşembe Az Bulutlu
25°C
Cuma Hafif Yağmurlu
26°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
27°C

Hayri CEM

1959 İstanbul doğumlu. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi mezunu. Türkiye’nin ilk kamuoyu araştırma şirketlerinden olan Bileşim İnternational’ın, ilk reklam araştırmaları şirketi Bileşim Medya’nın ve ilk TV rating ölçüm şirketi AGB Anadolu’nun kurucusu. Çeşitli üniversitelerde öğretim görevlisi olarak çalıştı. Darüşşafaka Cemiyeti, Darüşşafaka Spor Kulübü, Darüşşafakalılar Derneği ve Beşiktaş Jimnastik Kulübünde yönetim kurulu üyesi olarak görev yaptı. TMOK’da Filateli ve Numismatik Komisyonu Başkanlığı yaptı.

Hoş Geldin Necip

12.05.2025
507
A+
A-

Maçın yorumuna Necip ile başlamak istedim; uzun bir aradan sonra takımda yerini alması son derece sevindirici.

Ben, pek çok kişinin aksine, Necip’in bu takım için çok yararlı ve önemli olduğunu düşünenlerdenim. Zira bu takımın en büyük eksikliği, Beşiktaş felsefesini bilen ve yürekten Beşiktaşlı olan bir liderinin olmamasıdır.

Necip’in yetenekleri tartışılır; çok üstün futbolcu yetenekleri olmayabilir. Ama takım oyundan düştüğünde, onun hırsı ve arkadaşlarına yaptığı uyarılar hep işe yaramıştır. Bu sezon kaybettiğimiz maçların çoğunun nedeni, oyundan düştüklerinde, yeniden hırslandıracak ve motive edecek bir liderin olmamasıydı. İnanıyorum ki Necip takımda olsaydı bu kadar çok puan kaybımız olmazdı.

İDMAN TADINDA BİR MAÇ OLDU

Maçın 11.dakikasında Chamberlain’in, 19.dakikasında ise Udoukhai’nin sakatlanması Beşiktaş açısından son derece talihsizdi. Umarım her iki oyuncu da bir an önce sağlıklarına kavuşurlar.

Adana Demir Spor takımı sahaya onurlu bir veda için çıkmıştı. Bir de sezonun ilk yarısında Beşiktaş’ı 2-1 yenmiş olmanın özgüveni vardı. Tatlı sert bir oyun ortaya koydular. Zayıf performanslarına rağmen bir gol atmayı da başardılar. Attıkları golde Emrecan Terzi’nin hatalı pozisyon almasının rolü büyüktü.

Mustafa’yı izledikçe güvenim artıyor. Hoca’nın, ‘Ajax maçında sahaya çıkartılarak gelişimini bir yıl geriye atmışlar’ sözünü çok anlamlı buluyorum. Semih’te ise aynı umudu yaşayamıyorum. Halen kendini geliştirmesi gerekir ve bu gelişim geciktikçe tren kaçıyor. Belki bir sezon, ilk on birde oynayabileceği bir takıma gitmesi onun için hayırlı olabilir.

İstatistiklere baktığımızda, Beşiktaş’ın tam bir idman maçı oynadığını söyleyebiliriz: Topla oynama oranı %63, rakibin 298 pasına karşılık 503 pas yapmışlar ve isabetli pas oranı %88. Rakibin 8 şutuna karşılık 30 şut atmışlar. Bu performansa ulaşıldığında da dört gol atılması son derece doğaldır.

Beşiktaş’ın kalan üç maçını kısmen daha zayıf takımlarla oynayacak olması, lig sıralamasında üçüncü olma ihtimalini güçlendiriyor. Elbette bu üç maçı kayıpsız kazanması gerekir. Bunun için de futbolcuların işin ciddiyetini kavramış olması gerekir.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.