Betpasgiris.vip restbetgiris.co betpastakip.com restbet.com betpas.com restbettakip.com güvenilir casino siteleri casino siteleri canlı casino siteleri deneme bonusu veren siteler
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, kongre üyeleriyle ve seçim çalışmaları kapsamında yaptığı toplantılarda yeni teknik direktör konusunda önemli açıklamalarda bulundu. Spalletti’nin ilk tercih olduğunu ancak teklifi kabul etmediğini söyleyen Koç, “Yerli olacaksa hak İsmail Kartal’ındır” ifadelerini kullandı.
İSTANBUL (TSA)-Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, sarı-lacivertlilerin yeni teknik direktör arayışına dair merak edilenleri yanıtladı. İtalyan teknik adam Luciano Spalletti’nin bir numaralı aday olduğunu ancak ailesiyle birlikte bu sezon görev almayı tercih etmediğini belirten Koç, “Evet noktasına geldi ama sonra vazgeçtiler” dedi.
Koç, “Üç-dört yabancı hocayla görüşüyoruz. Ama yerli olacaksa bence hakkıdır, İsmail Kartal olmalıdır. Camianın içinde ‘olsun’ diyen kadar ‘olmasın’ diyen de var. Bu nedenle karar kolay değil” ifadelerini kullandı. Başkan ayrıca, kadronun çok güçlü olduğunu vurgulayarak “Belki de tarihteki en kuvvetli kadromuz. Avrupa beklentisi yüksek. Yabancıların ve yıldızların yönetimi çok önemli” değerlendirmesinde bulundu.
“MOURINHO’YU GETİRMEK BİLE BAŞARIYDI”
Jose Mourinho ile yolların ayrılma sürecine de değinen Başkan Koç, “Mourinho’yu neden gönderdik? İlk kez açıklıyorum. Acı bir ayrılık oldu. Onu buraya getirebilmek bile başarıydı. Ancak sezon sonunda daha baskın oynamamız gerektiğini konuştuk. Bizim genetiğimiz 99 golle 99 puan toplamaktır. Ama geriye düşüp öne geçmek için çırpınıyorduk. Benfica’ya elenmek sorun değil ama elenme şeklimiz kabul edilemez” dedi.
Koç, yeni teknik direktörün kısa süre içinde açıklanacağını belirterek, “İki yabancı, bir yerli adayımız var. Muhtemelen yarın bu saatlerde hocamızı duyuracağız. Yerli olursa İsmail Hoca, yabancı olursa Alman ekolü ya da farklı alternatifler masada. Devin Özek de görüşmeleri sürdürüyor” ifadelerini kullandı.